Ja nu sover både man och barn.

Haha, jag förstår inte att han alltid lyckas somna när det är hans tur att natta :-D
Bäst att jag går in och väcker honom.....snart :p ....

Men som vanligt innan det är dags att lägga lillan så är det den där jäkla nappletandet, fattar inte var hon gör av me alla nappar de bara försvinner!!! Man letar å letar det nästan till hör rutinen att leta nappar :p och man vill ju inte varje gång ta en ny napp för att man inte hittar den första. :S
  Men jag blev iallafall tvungen att ta fram de nya napparna men svårt att välja napp :p haha dagens I-landsproblem :S
Men jag valde till slut philips avent napp, de gillar hon. Speciellt när hon var mindre och alla andra nappar var FÖR stora för hennes lilla mun ;)




Nej, nu är det väl bäst att jag går å väcker gubben han skulle fixa med sin garderob ikväll och det måste bara bli färdigt!! Ligger kläder överallt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0