Jobbigt sätt att gå ner i vikt på!

Ja, nu börjar det se ljusare ut för mig och min man. Vi går åt rätt håll från magsjukan.
Jag spydde hela natten mot onsdagen och hade super ont i min kropp igår.
Men våran dotter vill knappt äta eller dricka så får se om vi måste åka in med henne hon har inte ätit eller druckit bra sen i måndags kväll! och de på sjukvårdsguiden säger att om hon inte börjar dricka snart kan hon bli uttorkad och vi måste åka in. =( nu sover hon så får se sen när hon vaknar om hon vill äta eller dricka nått.

Jag har gått ner 2,5kg på bara 2dagar :S det är väl för att man inte äter och dricker ordentligt pga magsjukan =( men sen när man börjar äta och dricka som vanligt igen lär man ju gå upp de där Kg,na igen.. DUMT!! nått bra måste man väl få ut av magsjukan tycker jag, och jag som behöver gå ner i vikt har INGET emot om jag slipper gå upp igen.

Kände en sak när jag spydde som en gris igår natt att SHIT tänk om jag mår illa och spyr som bara den när jag blir gravid!!! Det kommer jag aldrig att klara av, det värsta som finns är att S*Y!!! med dottern mådde jag knappt illa bara lite grann.

Nepp dags att ta en banan tror jag magen kurrar, av hunger?! det vet jag inte...


*ps. jag ser att ni smyger runt här, vore kul om ni skrev något någon gång*



                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha, jag gör väl de då :)



Stackars er! Gôtt att ni börjar bli bättre.

/ Sara

2009-02-19 @ 17:43:28
URL: http://drullputta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0