Okej.

Nu försöker jag igen att starta en blogg ;-)
Men jag har en annan blogg så det blir svårt att komma ihåg och skriva i båda, sen finns det ingen tid och jag tappar intresset. MEN om jag får någon som peppar mig att fortsätta skriva så Klart jag kommer det ;)

Jag är total förvirrad just nu inte nog med att jag varit sjuk hela veckan och varit hemma från jobbet :(
Ena dagen visar det en grej och andra dagen en annan?! vad ska man tro?
Imorgon får jag iallafall svaret, hoppas jag!!!

Dottern fick sina sista sprutor i trippel vaccinet idag, hon tyckte Inte om det men pappa tröstade henne så det gick fort över.

Nepp, nu tänker jag inte skriva mer idag ska kolla på tv ;) sen ikväll ska vi iväg på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0