Usch vad jag blöder idag...

Idag verkar det som att allt kommer ut, vill inte ens tänka mig hur ett lite senare mf känns och hur man blöder då :(
Jag fick ju mitt mf på bim dagen och jag blöder mer än vanligt idag än vad jag brukar vid mens. så hur mycket blöder man inte om man gått gravid ett par veckor?!
 Jag ska aldrig testa för tidigt igen jag ska vänta tills bim dagen kommer DÅ ska jag testa ;)  Men jag hörde av en att man har lättare att bli gravid efter mf :) så hoppas det stämmer.
 Det är så skönt att skriva av sig alla sina tankar och funderingar det hjälper en att bearbeta det som hänt och händer.
Men nått som inte kommer att hjälpa är jobbet :(  usch ska jobba igen imorgon och jag vill INTE!!!! vill verkligen INTE!!!
 Kommer nog känna mig lite ledsen när jag ser mina kollegors bebis magar :( och tänka att jag också kunde ha varit gravid nu.
Jag vet det kanske är jätte töntigt att gå och små deppa över ett jätte tidigt mf men jag har aldrig haft det förut och sen veta att man "blöder" ut bebisen man kunde fått. Men jag får se det som att det var något som var fel på bebisen och att kroppen då tog beslutet och avsluta graviditeten.

Nu till nått roligare :D

Dottern hade sitt sista kalas idag, ett barnkalas :D hon fick kläder i present, vi bjöd på glass,maränger, skivad banan, grädde, läsk, majsbågar, smörgåskex hmm ha nog glömt nått ;) hehe..
Hon gillade verkligen banan och grädde MUMS!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får försöka tänka att det var det bästa som hände, det var inte menat att det skulle bli så och nästa gång kommer det gå bra.

Kram

2009-02-15 @ 18:37:21
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: mammapersson

Tack för kramen, ja jag försöker tänka så att det är menat att det inte skulle bli nått att nått var fel.

2009-02-15 @ 18:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0