Blev inget Wii!!!

Ikväll hade jag mary kay visning, min kompis visade produkterna. och jag sa innan att jag INTE skulle köpa nått, men tjooo nu sitter jag här med en maskara och en kräm som ska reducera mörka ringar under ögonen och 350kr fattigare ;-)  haha... hoppas de är bra produkter.

I bebis fronten så står det still, men blir det så blir det men inget vi försöker pricka in, vill inte ha en bebis med bf 31/12 Hur kul är det för barnet sen när det blir äldre och Ingen av kompisarna kan komma och fira barnet pga jul och sen nyår och folk är bortresta osv?!

Funderade förut på att köpa ett Nintendo Wii, med Wii fit då sista droppen rann ner igår då min mormor sa att jag blivit tjock!!!! Jooo tack jag vet. men både min mormor å mamma säger att hon menade väl och inget illa. Hon tycker det är fint med runda tjejer!!! hua!!!
Men det slutade med att jag köpte en dans matta till xbox360´n och sparade 3500kr på det köpet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0