Jahapp!!!

Då blev det inte som jag hade hoppats på och velat. Att ta bidraget och vara hemma med dottern :-(
 Jag måste typ säga upp mig för det är tydligen inte många arbetsgivare i våran kommun som beviljar tjänstledigt mot bidraget..Morr!!!

Men nu kämpar jag att få jobba 50% iallafall och hoppas att det kommer gå igenom då dottern börjar på förskolan i augusti. Vägrar jobba 75% det blir FÖR långa dagar för henne på fsk!!!

Jag tror inte vi lyckats den här månaden :-(  tror inte ens jag har haft ÄL :-( har inte haft den där värken jag brukar ha och de där flytnignarna :-(  så hoppet den här månaden är nog borta!!! sen känner jag att jag håller på att få lite mensvärk som jag brukar få ungefär 1vecka innan eller mer från BIM dagen :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0